pátek 27. prosince 2013

L'ORÉAL Sublime Soft Skin Perfection-Micelární Voda 3 v 1

Nový hit na internetu, v drogériích- všude, je nová micelární voda od firmy L'Oreal.


Co vlastně znamená micelární? Tyto vody mají speciální složení (obsahují tzv. micely, které přitahují mastnotu a nečistoty jako magnet a zabraňují vysušování pokožky) a mnoho variant, jak se dají používat. Dají se použít jako čistící voda, přípravek k odličování, k dočištění pleti apod. Samozřejmě i v oboru micelárek najdeš i speciální vody, které jsou vyvinuty i pro tu nejcitlivější pokožku. Většinou jsou neparfémované, nedráždivé a hypoalergenní. Pokožku zklidňují a zjemňují a zanechávají ji hydratovanou a čistou, takže není třeba dočišťovat nebo omývat obličej samotnou kohoutkovou vodou.

Tadyta micelárka je teď novým hitem. Sama jsem po ní také sáhla v DM za 99 korun, což je velmi přijatelná cena za 200ml. Je hypoalergenní a bez parfemace. Když jsem jí poprvé vyzkoušela byla jsem velmi spokojená s odlíčením pleti. Nedráždí ji, nevysušuje, dobře hydratuje, nelepí. Poslední věc, že nelepí je opravdu skvělá. Máte potom opravdu pocit čerstvě umyté pokožky.
Micelárka je vhodná i pro citlivou pokožku. Jakmile nanesu vodu na tampónek a aplikuji na pleť, hned a dobře odličuje make-up bez jakéhokoliv drhnutí. Akorát mě zarazilo odlíčení očí. Denně se líčím duem linky a řasenka. Žádné stíny nebo nějaké výrazně tmavé líčení. Lehká černá linka nad řasy a řasenka. A když jsem zkoušela odličovat touto vodou, nic moc. Na očích byly stále viditelné stopy jak po řasence, tak po linkách.
Jako odličovač očí používám jiné přípravky a tuto vodu poté použiji na dočištění jak očí, tak i celé pleti. 


Hodně lidí ji přirovnává k růžové Biodermě- řada Sensibio H2O. Pro mě ale Bioderma zůstává na prvním místě, jelikož s ní odlíčím i výrazné večerní líčení, což s L'Oreal moc nejde.

Také mě překvapila její cena, jelikož mě přijde, že L'Oreal není nejlevnější značka.Určitě plánuji nějaký souboj odličovačů, nebo jen samostatný souboj micelárek (Bioderma vs. L'Oreal apod.), tak se můžete těšit!




Žádné komentáře:

Okomentovat