čtvrtek 26. prosince 2013

Rock for People- Unofficial report


Už od pátku, co předcházel úterku, jsem se nehorázně těšila. Taky konec školního roku ne? Začala jsem si tvořit svůj vlastní harmonogram a všechno plánovat. Ale přišel víkend a já s přítelem vyrazila posedět ještě s kamarády a pak v pondělí s přítelem na oběd na kolech. Takže to nějak rychle uběhlo a v pondělí večer jsem začala balit. No, otázkou bylo co s sebou. Naštěstí hlásili teplo, takže jsem balila spíše tílka a kraťasy, což se vyplatilo. Oblečení bylo v tašce a ráno v úterý 2.7 mě vzbudil ranní budík. Ještě jsem potřebovala do města, koupit pár drobností do rodiny. Potřebovala jsem si umýt vlasy a vše ostatní. Takže jak jinak? Nestíhala jsem! Naštěstí jsme s Petrem došli v pořádku s báglama na nádraží a vyrazili jsme směrem HK.


Nevtipnější bylo, že se najednou z vlaků vyrojilo miliony lidí s batohama. Kam asi jedou? :D
První den? Byla jsem napsaná na guest listu. Už jednou jsem měla zkušenost, že jsem na tom listě vůbec napsaná nebyla! Takže jsem měla trošku strach, a nebyla jsem sama. Naštěstí vše bylo oukej a v klidu nás "onáramkovali" a vtipné je to, že mě nechali úplně celou neporušenou vstupenku, která by se normálně dala prodat. A nejkrásnější na tom je, že na vstupence je napsáno: Cena: 0 CZK. Prostě boží! 



Když jsme dorazili do rozlehlého areálu, bylo to parádní. Strašně moc lidí, strašně moc jídla, strašně moc stánků, ale skvělá atmosféra. Vedro tedy bylo! No a samozřejmě nadšeni z celého festivalu už na začátku jsem ten den stihly odpoledne snad jenom jednu kapelu :D Museli jsme to tam přeci prozkoumat. A žili si jak labužníci- měli jsme sushi (nebo maki?- mňam). Rychle den uběhl a přišel večer. A také kapela 30 Seconds to Mars! Smůla, že nehráli na otevřené stage, ale pod obrovským stanem. Takže člověk na člověku. Show udělali parádní, ale tolik lidí, nedýchatelno a navíc strašně jsem se těšila na jednu písničku, a když jí začali hrát, tak Jared polovinu textu nezazpíval! To naštve že? :D Ale show byla parádní a navíc, slyšela jsem je naživo :D



Většinou jsme z areálu odcházeli kolem půl 1 až 1 hodiny ranní na autobus směrem nádraží, jelikož jsme nebydleli ve stanovém městečku. Ty autobusy byly celkem hoodně narvaný :D Ale, člověk to chvilku vydrží.


Další den jsme se těšili hlavně na kapelu Billy Talent. A to bylo parádní. Nebyla to sice tak velká show, ale lidé šíleli a i písničky pro mě byly něčím lepším než předchozí den. Takže luxusní zážitek a od té doby poslouchám Billyho každý den :D Navštívili jsme taky A Day To Remember, The Gaslight Anthem, Papa Roach nebo Royal Republic, ale nejvíce mě nadchly prostě Billyho Talenti!


Ve čtvrtek večer jsme přišli, že v T-mobile stánku mají různé tablety a mobily k vypůjčení, takže jsme si zahrály pár her a vypadali hrozně chytře (zvlášť při hraní Milionáře na velkou obrazovku- ach ti gympláci. Zavítali jsme také do stanu přírodovědců, jelikož jsme se snažili najít stánek ČD. Přírodovědecký stánek zní opravdu divně, ale změřili jsme si svojí svalovou výkonnost (nevím, jak to jinak pojmenovat) a zjistily jsme, že dle přístrojů, které jsme mačkali jsme velmi slabý pár :D Dali jsme si také nápoj se suchým ledem, který vytvářel efekt páry. Jo a nesmím zapomenout, měli tam různé potvůrky jako třeba sklípkana, které ho jsem si nakonec vzala do ruky! :D


Čtvrteční kapely byli třeba Queens of the Stone Age, Modestep, Vladimir518. A samozřejmě Karel Gott, kterého jsme bohužel nestihly. Ale aspoň jsme toho prcka viděli :D (a s mým dědou jsou si strašně podobní!) Znovu jsme zkoušeli nové a nové chuti kuchyně a vždy to dopadlo tak, že jsme byli přejedení- na to opravdu pozor :D 


A poslední den následovala taková česká scéna. Charlie Straight, Prago Union, Tomáš Klus, Kryštof. Moc jsem si užila koncert Charlie Straight, super atmosféra a prostě bomba! Zatím mě jejich tvorba nepřestala bavit :D Skvělou show měl také Kryštof, to byla paráda. Znovu skvělá atmosféra, a prostě boží. A miluju, když můžu dát pusu někomu, kdo pro mě hodně znamená během svojí oblíbené písničky :-) A autobusem zpátky v poslední den? Tak to bylo něco :D Do jednoho jsme se nevešli (a také nám ujel před nosem) a do druhého, co přijel za půl hodiny jsme se nakonec dotlačili.


Jako suvenýr mám 2 tílka. Jedno spešl RfP a druhé Jack Daniel's, které máme s přítelem stejné. Pak asi 3 placky, vzorek voňavky, dokonce i kondom :D vyrýžované granáty, kelímek od Starbucks, festivalový náramek a spoustu zážitků!! Ach jo, chtěla bych tak moc zpátky, ale už ani ne za rok jsem tam :D



Nevím, co bych napsala, jen že to bylo prostě boží! Příští rok si to rozhodně nenechám ujít a ani ty o tu šanci nepřijdi! Stojí to fakt za to!!

Žádné komentáře:

Okomentovat