středa 29. ledna 2014

Dermacol kompaktní pudr s reliéfem krajky

Dneska jsem to s novou recenzí a to na pudr od Dermacolu. Jedná se o kompaktní pudr s reliéfem krajky.

Co říká prodejce? Kompaktní pudr s dekorativním reliéfem krajky podtrhne přirozenou krásu tváře. Ultra lehká textura s vitaminem E perfektně přilne k pleti a zůstane nezměněna po dlouhé hodiny. Po nanesení vytvoří na pleti sametový matující povrch, jemný na dotek. 

Pudry značky Dermacol mám celkem ráda. Sama od nich mám už Invisible fixing powder, se kterým jsem naprosto spokojená. Pudr s reliéfem krajky samozřejmě nevydrží, spíš je to jen na okrasu v drogériích.

Samostatný pudr je jemně namletý, není žádný problém ho nabrat štětcem ani houbičkou. Nijak extrémně ani nepráší. Na pleti vytváří opravdu NÁDHERNÝ sametový vzhled! Pleť je úžasně vyhlazená a sametová na dotek. Navíc působí velmi přirozeně. Když otevřete balení, ucítíte příjemnou lehkou vůni, která není vůbec intenzivní a na pleti ji ani neucítíte.




Takže skvěle matuje, jemná a matná pleť vydrží kolem 7-8hodin, což je naprostá paráda. Cenově je také velmi přijatelný (cca 89korun).

Skvělé na tomto pudru je také to, že má 5 odstínů, takže bez problému se trefíte do toho svého. Jediné co bych mu vytkla je poněkud lehký obal, který se rád sám otvírá, takže na cesty je to poněkud nepraktické balení.

Jinak na závěr, pudr jsem si velmi oblíbila, dokonce více než klasický Stay Matte. Zmatnění mi vydrží déle, vytváří přirozenější vzhled a jako bonus je příjemná vůně při aplikaci. Určitě se na něj mrkněte!

1 komentář:

  1. Ja ho tiež používam a zatiaľ som nenašla lepší, s ktorým by som bola spokojnejšia :) a súhlasím s tým, že pekne vonia a cena je tiež super :)

    OdpovědětVymazat