čtvrtek 2. ledna 2014

The best of 2013- Vlasová kosmetika

Započíná série článků na téma The best of 2013! Rozdělila jsem toto téma do několika kategorií, a jako první tu je vlasová kosmetika (možná tak trochu přehlídka výrobků od firmy Syoss).

Macadamia Deep Repair Mask- maska na vlasy- masku jsem nejdříve vyzkoušela jako vzoreček z jednoho Ladyboxu. Byla jsem velmi příjemně překvapená. Vlasy úžasně voněly, byly nádherně jemné a perfektně se rozčesávali. Sice jsem tuto masku použila jenom párkrát, už se dostala i do oblíbenců, jelikož opravdu krásně vyživuje vlasy. Uvidíme, jak dopadne po dlouhodobém používání :)


Syoss suchý šampón Anti Grease- suchý šampon- jediný suchý šampon, co doma mám (a již druhé balení). Zkoušela jsem ještě jeden tuším od značky Issana, ale nešel mi z vlasů vyčesat. Tento jsem si oblíbila, jelikož voní celkem svěže a po vyčesání nezanechává žádné stopy ve vlasech. Vlasy po něm vydrží pěkné- nemastné jeden den.


Syoss Strong Hold- lak na vlasy- nejsem zrovna fanoušek laků na vlasy, ale když se mi doma zjevila kulma, přeci jenom vlny trošku zpevnit potřebovali. Parádně drží vlasy stále ve stejném tvaru a vydrží bezpečně 12 hodin, dokonce i po 24 hodinách a spánku mají vlasy stále svůj tvar. Když jsem chodila do taneční, tak vydržel i poměrně větší pohybovou aktivitu. Nedodává vlasům pocit mastnoty, spíše je jemně zmatní. Asi hodinku po aplikaci již nemáte vůbec žádný pocit takových těch slepených, tvrdých vlasů. Musím říct, že je to opravdu nejlepší lak, který jsem vyzkusila. Thumbs up!


L'Oreal Silk and gloss Hot Straight Spray- termoochrana- jelikož častý uživatel žehličky potřebuji také něco na ochranu vlasů. Tohle je můj oblíbenec už po více než rok. Samozřejmě splňuje ochranu vlasů a je to jak vidět, tak i cítit, jelikož jsou po něm vlasy jemnější a lesklejší. Usnadňuje také rozčesávání vlasů. A ještě jako bonus- božská vůně.


Syoss Color Protect/ Color and Volume- šampon- hodně jsem si oblíbila v létě kokosový šampon Balea, nicméně se mi po něm po dvou měsících začaly mastit vlasy. Vyzkusila jsem tento a jsem stále spokojená, zatím nezaznamenávám, že by se mu vlasy začali přizpůsobovat a začali se rychleji mastit. Má lehkou strukturu a krásně vlasy umyje. Cena za množství je skvělá- 500ml za 99korun. Nicméně šampony jsou taková individuální věc, většinou je často střídám, ale teď je oblíbencem právě tento. 

Syoss Color Protect kondicionér- podobně jako u šamponu, jsem s ním zatím spokojená. Je lehký, vlasy jsou po něm jemnější a lépe se rozčesávají. Příliš je nezatěžuje a novu v poměru cena a množství- úžasné.


1 komentář:

  1. Od Syossu mám rada suché šampóny oba varianty, pretože dokážu dodať vlasom taký čerstvý vzhľad a objem. Laky na vlasy som si od Syossu tak zamilovala, že iné si už ani nekupujem, nezlepujú vlasy, sú pomerne veľké, krásne voňajú a dobre držia účes, dá sa na ne spoľahnúť, ale pôsobia na vlasoch prirodzene, s Taftom sa to nedá porovnať.
    Bianka

    OdpovědětVymazat