čtvrtek 2. ledna 2014

The best of 2013- Pleťová kosmetika

Tak dalším pokračování nejlepších produktů za rok 2013 je pleťová kosmetika.

Mixa Soothing Cream- zklidňující hydratační krém Mixa 24 hodin- krém jsem objevila v červencovém Ladyboxu a zamilovala jsem si ho. Jelikož jsem v létě měla vlivem moře a slunce dost vysušenou pleť, byl to můj první pomocník. Bez něj bych se asi na dovolené svlékla z kůže jako had. Pro ty, co trpí sušší pletí je to perfektní krém na první pomoc. Je také lehký, dobře se roztírá a vstřebává a skvěle hydratuje. Myslím, že se neztratí ani v zimě (třeba jako pomocník do mrazu na hory).


Mixa CC+ krém proti zčervenání- není to zase tak dávno, co se stal mojí stálicí. Zjistila jsem, že jsou dvě verze tohoto krému. Jeden je v matném obalu a druhý je v lesklém obalu, ale obal na krabičce je stejný (první verze je s francouzským nápisem, druhá už klasicky s anglickým). Redukuje červené místa (výsledek je ale vidět až tak po týdenním používání) ale je opravdu viditelný! Je lehce se zeleným podtónem- což samozřejmě redukuje červená místa, je lehký, dobře se roztírá a dá se používat i jako podkladový krém pod makeup. A ještě krásně hydratuje!


Bioderma Sébium Global krém na akné- moc jsem od něj zpočátku nečekala, jelikož všechny vodičky a krémy na akné mi nikdy nezabrali, ale překvapil. Má lehkou texturu, takže neucpává póry, dobře se roztírá a rychle se vstřebává. Redukuje přebytečnou mastnotu v pokožce a tím pádem tvorbu pupínků. Já ho používám jen na určitá místa (hlavně na čelo), kde se mi pupínky vyskytují nejvíce. Trochu pokožku vysuší, a tím vlastně zredukuje tvorbu pupínků a účinky jsou viditelné velmi brzo. Doporučila bych ho hlavně lidem, kteří mají mastnou pokožku, klidně používat jako podkladový krém pod makeup, nebo i těm kteří mají i sušší pokožku- ale těm doporučím používat pouze na postižená místa a ne globálně na celý obličej. 


Žádné komentáře:

Okomentovat