čtvrtek 27. února 2014

Wish list, Únor 2014

Ahoj, dnešním článkem uvedu zase něco jiného, co na blogu ještě nebylo. Je to tzv. wish list- aneb co bych si chtěla koupit. Poslední dobou přemýšlím, že vyzkouším nějaký eshop a ukořistím pár věcí. Ovšem většinou mě na eshopech zarazí až příliš vysoké poštovné (i když provádíte platbu na účet). No nic, teď už tedy z těm vytouženým produktům.

Make-up: Poslední dobou přemýšlím o make-upu od Dermacolu- Imperial. Co jsem četla recenze, tak spousta blogerek si ho chválí. Když jsem ho zkoušela na ruce v drogérii, nezdál se mi tak špatný, ale celkem mě odradila jeho moc pronikavá vůně. Ale jako make-up do 200Kč bych ho ráda někde ukořistila.


Od Dermacolu to není vše, už také dlouhou dobu pokukuji po Caviar Long Stay. I když s tou cenou se nějak nemůžu smířit. Když jsem ho ozkušovala, bylo vidět že není mastný, krytí velmi dobré. I když já jsem člověk, který má make-up spíše na sjednocení pleti a nevyžaduji velké krytí. Proto si myslím, že tenhle make-up bych používala jen při zvláštních příležitostech jako večerní akce (plesy atd.), což zase vůči ceně se mi nezdá tak výhodné. 



Korektor: Hrozně jsem si chtěla v Itálii koupit korektor od L'Oreal Paris- Infailible (tekutý), který v čechách neseženete. Bohužel, opět tady pro mě byla problém cena, která sice není tak vysoká, ale téměř stejný korektor seženu levněji. Čímž se dostávám k Astor- Lift me up concealer, který už mi pomalu dochází. Podle mého názoru je o trošku lepší než Rimmel Match Perfection, který mám doma také. Možná má lehce větší krytí, nebo mi jen lépe sedí. 


Odličovací ubrousky: Douglas- Cleansing Wipes... Áááá, tak ráda bych si je jednou koupila. Jednou už jsem byla pomalu u pokladny, ale pak jsem zaváhala a odložila je, jelikož jsem měla doma zbrusu novou Biodermu. Lou z GetTheLouk si je hrozně chválí, tak by mě zajímalo, jestli opravdu tak fungují. Tak třeba jednou si je pořídím- na cesty :)


Rtěnka: Poslední dobou i já mívám choutky si pořídit rtěnku, což se mi ještě nikdy nestalo. Ale musím přiznat, že si hrozně ráda maluju rty při nějaké slavnostnější příležitosti, kde se můžu ukazovat- třeba ples. To pak neodolám krásně rudým rtům. A moje favoritka je č. 42- Make Up For Ever, kterou mám pouze ve vzorečku, ale kterou rozhodně nepustím, jelikož perfektně drží a perfektně vypadá! 



Tak to jsou asi takové TOP věci, které bych si chtěla do 1-2 měsíců pořídit, tak pak se schválně ozvu, jestli jsem něco nakonec ulovila! :)

2 komentáře:

  1. S make-upy od Dermacol nemám tak dobré zkušenosti, takže tam nevím, ale ubrousky od Douglas jsou skutečně skvělé, navíc mívají akce 2+1 zdarma :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jsem si koupila Imperial Make-up a musím říct že je vcelku dobrý :) A ubrousky si vždycky chci koupit, ale nakonec na poslední chvilku vycouvám :D

      Vymazat