úterý 8. července 2014

Ask me

Hi. Yes, I'm on ask.fm. People who just create account for answering their private things, I don't understand them. On my ask profile, I won't answer questions about my private stuffs (even if there'll be many of these questions). I created my account ONLY FOR MY BLOG, because I'm planning to  revive my blog and my Youtube channel and also be more active (at least for holidays). So, you can ask me everything about my blog, my Youtube channel or other questions. It may not be just questions, you can also give my challenge and maybe I'll do it during my future video.

So, do you have any questions for me?
Ask me now (HERE). 




Ahoj :) Už i já jsem se připojila na ask.fm. Lidé, co si ho udělali jen z důvodu řešení svých osobních potíží, nechápu. Na svém profilu nebudu tedy odpovídat na žádné osobní otázky (i kdyby jich tam bylo víc než dost). Založila jsem si účet POUZE KVŮLI BLOGU, jelikož blog a Youtube channel plánuji trošku oživit a být také více aktivnější (alespoň po dobu prázdnin). Takže se můžeš ptát na cokoliv ohledně blogu, Youtube či další věci, co tě napadnou. Nemusí to být jen otázky, klidně mi zkus zadat nějaký úkol a třeba se dostanu i k tomu, že pak v budoucnu ve videu tvůj úkol splním.

Tak máš na mě nějaké otázky?
Zeptej se hned (TADY).

Žádné komentáře:

Okomentovat