sobota 12. července 2014

OOTD: Summer windy day

Hi :) Welcome to my quick OOTD. I really like this outfit. The shorts are so comfortable and also makes my leg slimmer. The top- I love tops from HM. The color is perfect for me (it fits with my hair :D). The cardigan is really light, so for summer is perfect when it's a little bit windy weather like when I was making this video. I'm also wearing black ballerina socks with lace. They are from Calzedonia and they are perfect to ballerinas or high-heels shoes.


Enjoy the video! :)




Ahoj :) Vítej u rychlého OOTD. Tento outfit mám opravdu ráda. Kraťasy jsou pohodlné a také dělají moje nohy štíhlejší. Tílko- zbožňuji tílka z HM. Barva je perfektní (ladí mi s vlasy :D). Svetřík je velmi lehký, takže na léto perfektní, když je trochu větrno, jako např. když jsem natáčela toto video. Mám na sobě také černé ponožky do balerín s krajkou. Jsou z obchodu Calzedonia a jsou skvělé do balerín nebo do bot s vysoký podpatkem. 

Užij si video! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat