pondělí 18. srpna 2014

GIVEAWAY: 500 subscribers

Ahoj všem, dneska tu pro Vás mám GIVEAWAY k příležitosti překročení 500 odběratelů na mém kanále. Za tohle číslo jsem strašně vděčná a jsem ráda, že Vás moje videa stále baví. Proto jsem uspořádala malou GIVEAWAY právě pro Vás!

Pravidla:


1. Odebírat můj Youtube kanál
2. Zanechat komentář se svým jménem, emailem a také se svými nápady, jaká videa bys rád/a na mém kanále v budoucnu viděla a co tě na mém kanále baví nejvíce


Předpokládaný konec GIVEAWAY bude 1.9.2014.



12 komentářů:

  1. na YB ta odoberám ako Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk
    Nejaký HAUL alebo DIY :) ... pretože si sympatická, si sama sebou a dobre sa na teba pozerá :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na youtube ťa odoberám ako: dominnica l
    mimalau@centrum.sk
    Rada si pozerám DIY,New in alebo unboxing..Na tvoj kanál som narazila len dnes,ale zatiaľ sa mi tvoje videá veľmi páčia a si mi naozaj sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  3. na youtube :) ako Zdenka Bušová
    zdenulik84@azet.sk
    Tvoj kanál je veľmi pekný , mávaš zaujímavé videá :) uvítala by som skôr nejaké outfity :)

    OdpovědětVymazat
  4. YT: Aknel15
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz
    Pořád přemýšlím, kde jsem tě viděla, přijdeš mi povědomá, ale hlavně sympatická a zajímavá oproti jiným youtuberkám. Je radost sledovat tvá videa. Uvítala bych asi DIY, outfity, roomtour.. :) A video, které se mi líbilo nejvíc? Upřímně, sleduji tě až ode dneška, i když teda mám fakt pocit, že jsem tě sledovala už dříve, jen si to nemůžu vybavit přesně. Ale nejvíce, co jsem tak projížděla, tak ledová káva, či vážně ty outfity :). Máš dobrý styl :).

    OdpovědětVymazat
  5. YT: Dominika Soukupová
    email: Domka.s@seznam.cz
    Nejvíce mě baví tvoje tagy a uvítala bych třeba nějaké účesové video :)).

    OdpovědětVymazat
  6. Odebírám na YT jako iluliacross22
    e-mail: juliekrizkova@seznam.cz
    Nejraději mám OUTFITY...líbí se mi tvůj styl a to je prostě důvod, proč jsem Tě začala sledovat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. na YT odoberám ako Bibm R. a z videií by si mohla natočiť napríklad haul, DIY alebo lookbook tie pozerám najradšej :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. ty komentáře máme psát tady nebo na yt? nebo na oboje???

    OdpovědětVymazat
  9. odoberám ťa ako Sáruš Slobodová
    slobodovasara@gmail.com
    mohla by si točiť challenge,haul-y,aj nejaké tripy
    najviac ma tam bavia videá o kozmetike a hlavne TAG-Y.Máš veľmi príjemný hlas a si veľmi pekná.
    bavia ma tam ešte vlogy a spomienkový tag :) :DD

    OdpovědětVymazat


  10. Ahojky Barčo :D
    Jsem Kája Hasilová (Karolína :D)
    Takže můj mail: kaja-opice@seznam.cz
    No mě se líbí všechny videa. Nejvíc možná s kosmetikou. Bylo by fajn kdybys natočila např. nějaký nákupy nebo možná i nějakej ten vlog. Bylo by to fajn :D. Ale i teď jsou tvá videa samozřejmě úžasný. Někdy se i inspiruji :D Ještě mě napadla tedkom jedna věc co bys mohla natočit do budoucna: např.: nějaké video zaměřené na vlasy :D a nebo něco jako recenze třeba na nějakou kosmetiku :D Nikdy jsem nic nevyhrála, tak doufám, že se na mě teď štěstí usměje :D
    Jo a prosimtě ještě, kdy se bude losovat?

    OdpovědětVymazat


  11. Ahojky Barčo :D
    Jsem Kája Hasilová (Karolína :D)
    Takže můj mail: kaja-opice@seznam.cz
    No mě se líbí všechny videa. Nejvíc možná s kosmetikou. Bylo by fajn kdybys natočila např. nějaký nákupy nebo možná i nějakej ten vlog. Bylo by to fajn :D. Ale i teď jsou tvá videa samozřejmě úžasný. Někdy se i inspiruji :D Ještě mě napadla tedkom jedna věc co bys mohla natočit do budoucna: např.: nějaké video zaměřené na vlasy :D a nebo něco jako recenze třeba na nějakou kosmetiku :D Nikdy jsem nic nevyhrála, tak doufám, že se na mě teď štěstí usměje :D
    Jo a prosimtě ještě, kdy se bude losovat?

    OdpovědětVymazat